Webtoon, Frozen a Půjčovna masa

Tak nakonec se vám ozývám s novým příspěvkem až po měsíci. Měla jsem nějaké trable v osobním životě. Hromadu starostí s prací a snahou zařídit vše tak, aby u nás doma letos alespoň trochu ty Vánoce byly. Mám však čím dál větší pocit, že většinu věcí dělám jen na půl. Snažím se ulehčovat si -nebrat si na záda další zodpovědnost a když je to nutné obětovat něco ze všedních zvyklostí. Doufám, že další rok bude lepší a úspěšnější. Tohle je nejspíše v tomhle roce poslední příspěvek na blogu, takže  vám hned zezačátku chci popřát hezké svátky a šťastný nový rok - ať je lepší než tenhle a ať všichni vykročímě do nové dekády pravou nohou.


Kniha
   Baba Jaga a další ruské pohádky
     Jedná se opravdu o kouzelnou sbírku dětských pohádek, které mají místy morbidnější nádech a jejich konce mohou být v očí malých čtenářů trošku zatrpklejší. Věřte mi, většinu těhlech příběhů znáte, jen v trochu jiném znění a s menšími odchylkami. Najdou se tady, ale i takové, které jsem já osobně slyšela poprvé. Krásná záležitost pro zimní večery v teple domova. Doporučuji všem milovníkům nádherných ilustrací, pohádek, ruské kultury a slovanského folkloru. Za poskytnutí knihy děkuji AlbatrosMedia -> knihu zakoupíte na tomto odkazu.

   Percy Jackson a Zloděj blesku
     Jako by to bylo včera, kdy jsem poprvé viděla filmovou adaptaci (aniž bych tušila, že existuje knižní předloha) a naprosto novému fantasy světu podlehla. I když on tak nový zase není, když přihlédneme k faktu, že autor čerpá z reálně existující mytologie a prostě wow... Chápu proč to lidi milují. Možná bych byla o kapku více "zahajpovaná", kdybych knihu četla pár roků zpátky, ovšem pokud máte doma mladšího sourozence, Percy Jackson a Harry Potter jsou ti knižní hrdinové, které chcete aby znal.  Za poskytnutí knihy děkuji AlbatrosMedia -> knihu zakoupíte na tomto odkazu.


   Harry Potter a Ohnivý pohár
     My o Harrym a Harry za dveřmi... Harry Potter je fenomén, který asi není nutné vám znovu představovat. Letos, úplně poprvé za svůj dosavadní život, jsem do čtvrtého dílu nahlédla a hned jsem se zamilovala. Jsem neskutečně ráda, že jsem měla tu možnost číst poprvé čtvrtou knihu, z nesmrtelné série o mladém čarodějovi, právě v ilustrované verzi. Dech beroucí ilustrace dodávají příběhu nový rozměr. Za poskytnutí knihy děkuji AlbatrosMedia -> knihu zakoupíte na tomto odkazu.



Křest knihy Tamařino Souhvězdí
   Anna Musilová
      V minulém článku jsem vás lákala na křest nové knihy od autorky Černooké. Já osobně jsem na akci vyrazila a jsem moc ráda, že jsem měla možnost Aničku osobně potkat na komornější akci, poslechnout si pár vtipných historek a chválu na Tamařino souhvězdí od lidí, kteří s Annou spolupracují a na vydání knihy se podíleli. Na akci mě vytáhla theDavanity a já jsem za to moc ráda.


Seriál
  Půjčovna masa
     Tahle skvělá sci-fi záležitost vyhází ze stejnojmenné knižní předlohy. Stručně řečeno, technologie a věda v budoucnosti dojdou do té úrovně, že vědomí, vzpomínky a duše člověka se bude moct zaznamenat na jakýsi disk a díky němu budou moci, zejména bohatí lidé, žít věčně. Příběh sleduje dvě časové linie budoucí "současnost" a minulost. Zatímco v současnosti sledujeme Takeshi Kovacse, jak se snaží vyřešit případ vraždy jednoho z nejmocnějších a nejvlivnějších boháčů, Takeshi z minulosti se přidává ke skupině lidí, které vede záhadná Quellcrist, a kteří se začínají radikalizovat. Pokud máte rádi Ghost in Shell, Edgara Allana Poa, Sherlocka a Dům loutek. Myslím, že tohle bude něco pro vás! Deset epizod a úžasný Joel Kinnaman. Na konci všechno zapadne do sebe a prostě wow... Ke shlédnutí na Netflixu.


   Good Girls
     Možná trochu ohraný námět "tři ženy potřebují peníze a tak udělají něco nelegálního". Přesně to je případ i tří hlavních hrdinek - Beth, její sestry Annie a kamarádky Ruby. Beth - žena v domácnosti a matka čtyř malých dětí, zjistí, že její manžel ji podvádí a mají hromadu dluhů, které nikdo neplatí. Annie čeká drahý soudní souboj s exmanželem o dceru Sadie, která se hledá a nebudu vám lhát a už teď vám prozradím, že Sadie je kluk! Ruby je jejich celoživotní kamarádka, která dělá v bistru a jejíž malá dcera bojuje s rakovinou a začínají ji selhávat ledviny. Léčba je nákladná. Plán je jednoduchý, vykradou obchod, ve kterém pracuje Annie. A ono jim to vyjde až na dvě velká ALE. Úchylný manažer během krádeže pozná Annie a začne ji vydírat a peníze, které ukradly, patří místnímu gangsterovi Riovi. Na seriálu oceňuju hlavně to, jak se místy pohybuje na hraně mezi dramatem a komedií a pak taky vztah mezi Beth a Riem. Řekla bych, že je to taková holčičí verze seriálu Sons of Anarchy.  Ke shlédnutí na Netflixu.


Kino
   Frozen 2
     Musím říct, že pokračování tohohle kultovního animáku současné dekády si mě získalo daleko víc, než první díl. Byla jsem trochu skeptická jak se příběh po skvěle zakončené jedničce bude dál ubírat, ale mělo to hlavu a patu, skvělé provedení a musím říct, že na mě hlavní postavy působili o dost vyspěleji. Pokud váháte, neváhejte a tenhle film podpořte oficiálním shlédnutím v kině. Myslím, že litovat rozhodně nebudete.


Na co dalšího v prosinci kouknout?
   18.12. premiéra nových Star Wars v kině
   21.12. Zaklínač na Netflixu
   26.12. druhá řada You na Netflixu 

Kavárna a další skvělá merenda
   VinCaffe
     V rámci spolupráce s AlbatrosMedia jsem byla pozvaná na blogerskou merendu a moc jsem si to užila. Celá akce probíhala jako vždy ve VinCaffe, kde mají zaručeně ty nejlepší dorty a jejich nabídka nápojů je opravdu štědrá. Tahle merenda byla, ale jiná v tom, že my blogeři jsme naše dárky věnovali projektu Krabice od bot. Byla jsem nadšená a pevně věřím, že naše krabice udělají několika dívkám a chlapcům radost.


Hudba
   Apashe



Komiksy
   aplikace Webtoon
      Lore Olympus, The Wrath&the Dawn, The Devil is Hansome Man
     Už je to nějaký ten pátek, kdy knižní instagramovou scénu oběhl spam o božím komiksu Lore Olympus. Pokud jste náhodou tou dobou žili někde v jeskyni bez internetu a nebo vám to jen nějakou záhadou uniklo, tak teď na to znovu upozorňuji a přidávám i další dva tipy. Začít číst můžete na stažené mobilní aplikaci nebo na tomto odkazu -> https://www.webtoons.com/en/


Tip na youtuberku/video
   2020 Bullet Journal Set Up
     Nový rok se neodkladně blíží a tak nám všem nezbývá nic jiného než se pořádně pochlapit a připravit se na to postavit se mu hrdě a s čelem. Pokud ještě diáře na rok 2020 doma nemáte, pořád je šance, že jeden najdete pod stromečkem nebo si ho vytvoříte sama se vším všude a podle svých představ a potřeb. Tady něco pro inspiraci...
  

Komentáře

Popular Posts