HUMBOOKFEST 2018 - Kdy? Kde? Kdo?


Určitě už jste si všimli, že začínají vycházet informace o chystaném letošním HumbookFestu. Jedná se o významnou a pro mě snad nejočekávanější akci tohoto roku. V tomto článku bych vám proto ráda shrnula, co všechno už se o letošním Humbooku ví.


Humbookfest se letos vrátí již potřetí. Kdo by nevěděl, jedná se o knižní festival, kde máte možnost osobně se setkat se světovými i českými autory, s redaktory, překladateli a bloggery. Já jsem se účastnila již minulého ročníku jako návštěvník a můžu vám říct, že jsem si moc užila zábavné workshopy a doprovodný program. Samozřejmě jsem taky neodešla se stejně plnou peněženkou, s jakou jsem přišla. Na místě byly v prodeji knihy, Humbook merch, luxusně vypadající burgery,...
Ale věřte mi, stálo to za to.


Já jsem se letos stala ambasadorkou a je mi nesmírnou ctí, že se můžu na celé téhle akci podílet, přinášet vám novinky a prožit Humbook zase trochu z jiného pohledu.

Kde a kdy?

Humbook může působit jako komornější akce, ale nenechte se zmást. Letos se akce bude konat v Kongresovém centru v Praze, které je dostupné na stanici metra C - Vyšehrad. Prostory jsou tedy zhruba třikrát větší, než v minulém ročníku. V diáři si můžete zakroužkovat sobotu 6.10. a pokud máte strach aby Vám neuniklo něco důležitého, nezapomeňte sledovat událost na Facebooku.

První potvrzený hostující autor

Tento týden byl odtajněn první pozvaný autor. Musím říct, že Sara Raasch patřila mezi mé tipy. Nakladatelství CooBoo u nás zatím vydalo první dva díly z autorčiny série - Sníh nebo popel a Led nebo oheň. Já jsem zatím četla jen první díl a jsem hodně zvědavá na pokračování. Oba díly najdete k zakoupení na eshopu AlbatrosMedia zde.

Kdo se objeví dál?

To se zatím neví, ale budu vás samozřejmě informovat jak tady na blogu, tak na svém Instagramu a Facebooku. Nějaké to tušení, ale mám. Vím, že hodně z Vás si přeje, aby se objevila například Sarah J. Maas a Marissa Meyer. I já mám své vysněné autory, které bych jednou ráda na Humbooku potkala.

Takže s kým z vás se na Humbooku potkám? 
Tipujete dalšího hostujícího autora?

Komentáře

  1. Už sa na festival veľmi teším a som zvedavá kto všetko ešte príde, či už z domácich alebo zahraničných autorov :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Popular Posts