40 myšlenek, které se mi promítly v hlavě a týkají se knižních svíček

Hola hej! Přicházím s pár myšlenkami a postřehy, které se mi mihly hlavou za tu dobu, kdy mám co dočinění s knižními svíčkami. Zatím mám zkušenosti se dvěmi různými značkami. Čekám teď na balíček ještě od jiné značky a pak bych udělala porovnávací článek, kde bych zhodnotila dopravu, komunikaci, atd. Myslím, že by to někoho z Vás mohlo zajímat. 

Hodně se mě ptáte na figurky Funko Pop, o kterých bych také ráda napsala článek a shrnula v něm Vaše nejčastější dotazy, jako např. kde je koupit, k čemu jsou, jak poznat pravé od falešných, jejich předělávka na knižní postavy, aj.

Berte tento článek s rezervou. Je to docela o ničem, ale mě by se třeba hned ze začátku hodilo upozornění, že pošťačky nechávají tyhle balíčky za dveřmi. Poučení o tom, jak správně pálit svíčky (rybníček), jsem slyšela poprvé před třemi měsíci. Jde o to, pálit svíčky tak, aby vosk vytvořil rybníček od skla ke sklu. Rovnoměrně se rozehřál. Nejen, že se pak správně uvolní vůně, ale také se tím svíčka nezničí a nezaděláte si na tzv. tunel. Ještě dodám, že knot se opravdu zastřihává, když je potřeba.


1. To musím mít!
2. Err, to je pomalu cena za jednu knihu!
3. Tak proč ne, vždyť takové Yankee Candles jsou cenově dražší.
4. To poštovné je jako sranda? Vždyť je dražší než samotná svíčka!
5. Kdy ten balíček asi dorazí?
6. Týden uběhl a jsou doma!
7. Pošťačka, je nechala za dveřmi jen tak?! Vždyť ten balíček mohl kdokoliv ukradnout? Tss!
8. Tohle je lepší než Vánoce!
9. Voní božsky!
10. Je mi jasné, že je nikdy nezapálím.
11. Musím dávat pozor, aby mi neupadly, když jsou ve skle.
12. Jsou úžasně fotogenické.
13. Možná si koupím další?
14. Rozhodně si koupím další!
15. Uběhl měsíc a já si říkám, kde nastala chyba? Proč ještě nedorazily?
16. Volám na poštu. Nikdo nic neví.
17. Proklínám všechny a všechno.
18. Píšu slečně, od které jsem si svíčky objednala.
19. Možná je pošta nechala za dveřmi a někdo je ukradl?
20. Po třech měsících od objednávky mám svíčky konečně u sebe!
21. Kde nastala chyba?
22. Jsem naštvaná, ale zároveň šťastná.
23. Počkat... Proč voní stejně?!
24. Tahle nevoní vůbec!
25. Třeba mám rýmu...
26. Nevím, jestli si ještě někdy nějaké objednám.
27. Tak tahle po zapálení rozhodně nevoní! 
28. Budu je pálit hezky při čtení.
29. Co na tom, že tahle vůně je inspirovaná Dvorem mlhy a hněvu. Mně perfektně sedí k Půlnoční koruně. Počkat...
30. Ono to po zapálení opravdu voní!
31. Cítím to všude!
32. Možná, je to trochu až moc silné!
33. Musím udržet rybníček, abych ji dobře pálila.
34. U téhle se ten rybníček vůbec nechce udělat.
35. Že bych zkusila i ten box?
36. Proč to jako ty pošťačky nechávají jen tak za dveřmi?
37. Kdybych žila v paneláku byla bych nahraná. Tam by to určitě někdo ukradl.
38. Jak vyfotit hořící svíčku, aby to vypadalo dobře?
39. Má se ten knot krátit? A vadí když nemám ty speciální nůžky?
40. Tyhle svíčky vypadají fakt dobře! Od koho jsou?

Snad jsem Vás třeba trochu pobavila. A kdyby jste měli jakékoliv dotazy nebojte se mě zeptat tady v komentářích nebo na instagramu do zprav.


Komentáře

  1. Jó, ta druhá myšlenka je přesně důvod, proč jsem si zatím žádnou svíčku neobjednala. :D Jasně, vím, že třeba ty Yankee Candles jsou také děsně drahé, také vím, že všechny ty svíčky jsou ručně dělané a jsou teoreticky jedinečné. Ale - před objednáním si je nemůžu očuchat a když už bych do toho ty prachy měla investovat, tak bych chtěla, aby mi to vonělo. A když si uvědomím, že je teoreticky chci hlavně kvůli tomu, že na fotkách vypadají skvěle, tak to asi radši oželím a koupím si za ty peníze tu další knihu. :D
    Každopádně jsem zvědavá na ten tvůj srovnávací článek a třeba mě přesvědčíš, že ty svíčky stojí za to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, Baru, opravdu jsi mě pobavila! :D A prosím, napiš ten článek o svíčkách. Strašně moc se mi líbí, ale nevím jaké si objednat a opravdu by mě ten článek zajímal :) A ten o Funko Pop také. Takže co nejdříve, prosím! :D A ještě jednou děkuji za záložky, které jsi mi předala včera na Humbooku, jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Popular Posts