Barča se rozhodla psát blog


Nedělám to poprvé a možná ani naposled. Takže ,,Ahoj, tam někde, někdo"! Právě jste zavítali na blog, který bude tak trochu o všem - o věcech, o které se zajímám a o kterých něco málo vím. A samozřejmě je mám ráda, baví mě.

Budu psát hlavně o knihách, protože ty jsou velkou součástí mého života už několik let. Nikdy nezapomenu na první knihu, kterou jsem přečetla. Byla to pohádka O Sněhurce. O pár roků později se přidal fenomén Stmívání a bylo hotovo. Stal se ze mě knihomol, jak by asi mnozí řekli. Já bych o sobě jako o knihomolovi nikdy nemluvila. Jsem spíš snílek, který má hlavu zabořenou v příbězích, které někdo vymyslel, přenesl na papír a rozhodl se je s námi sdílet.

Takže jsem spíš snílek zavalený knihami.


Kromě knih, bych ale také ráda psala o mé cestě necestě k velkému snu a to sice napsat knihu. Ano, vím je to už docela klišé. Kdo dnes nechce napsat knihu? Ať se podívám jakýmkoliv směrem, všichni mluví o tom, že chtějí napsat knihu a nebo už i píšou. Nejde mi o to napsat bestseller. Jen mám velkou fantazii a potřebu to nějak filtrovat - podělit se s někým o příběh, který ještě nebyl vyprávěn.

Moje mamka, mě charakterizuje jednou větou: ,,Jsi tvůrčí člověk." A něco na tom bude.

Potřebuji něco tvořit. Pořád. Pokud tak nečiním, jako bych nebyla úplně kompletní, jako by něco v mém životě chybělo. Tak patlám abstraktní malby, snažím se vést svůj bullet journal, občas něco vykouzlím v photoshopu a illustrátoru a někdy vezmu tužku a papír a píšu.

Někdy mě dokáže příběh zklamat, protože v něm vidím potenciál, který nebyl naplněn. Vidím ty uličky a rozcestí, kterými se autor mohl vydat. Bylo na něm, že se rozhodl jít jinudy.

Něco málo bych mohla napsat o reklamě, ale tohle závisí tak trochu na Vás, jestli by jste o to stáli. Reklamu mám vystudovanou, takže o ní něco málo vím a myslím, že by stálo za to, trochu si spolu o ní zapolemizovat. Možná bych správně měla napsat o propagaci, protože reklama je jeden z druhů propagace. To už tady však začínám zabředávat do hlubokých vod.

Osobně mám moc ráda články typu: oblíbené filmy a oblíbené seriály. Já bych pár rubrik přidala, např. oblíbení umělci, oblíbená místa v Praze,... Ráda bych někdy v budoucnu načala i otázku vegetariánství a feminismu, protože obojí je v dnešní době dost aktuální. Já sice vegetarián nejsem, ale rozhodně mě myšlenka vegetariánství nenechává chladnou. Vím, že feminismus, zní hlavně pro muže, dost strašidelně. Nebojte, žádná radikální feministka nejsem. Jsem vlastně docela malá feministka a ráda bych s Vámi sdílela svůj pohled na feminismus.

Těch věcí, o kterých bych chtěla psát je opravdu hodně a nemá cenu je tady asi všechny vypisovat.
Je to pro mě hlavní důvod, proč jsem si blog založila.

Pomalu se začínám orientovat na Bloggeru. Ale řeknu Vám, asi hodinu jsem koumala nad tím, jak upravit vzhled k obrazu svému. Nakonec je vzhled docela jednoduchý. Časem ho možná změním. Je to poprvé, co používám službu Blogger, takže to možná bude ze začátku chaotické.

Nevím, zda budu psát články pravidelně. O tom už jsem se zmiňovala na svém instagramu. Spíše ode mě očekávejte články nepravidelně. Nerada bych slíbila něco, co bych pak nemohla dodržet.

Pokud jste se dočetli až sem... Páni. Snad jsem Vás nijak neodradila. Tohle je takový úvodní článek.

Děkuji za Váš čas a Vaší pozornost. Budu moc ráda, když mi sem tam zanecháte komentář. Je to pro mě ta nejlepší zpětná vazba.


Komentáře

  1. Jsem moc ráda, že si se do toho pustila! ❤ Doufám, že blog ti bude jen vzkvétat a těším se na všechny témata o kterých jsi se zmiňovala ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! Skvělý článek! Budu se moc těšit na další.. :) Určitě je udělej na všechny ty témata, jak si říkala! Jinak i já se teprve v bloggeru učím, pro mě to bylo také něco úplně jiného, než když jsem měla své první blogy někde na webdone nebo jak se to jmenuje :D. Náhodou tvůj vzhled blogu se mi moc líbí. Jak se říká v jednoduchosti je krása ;)..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tě mezi blogery vítám! :D A držím ti palce, snad tě to chytne a blogování ti vydrží. :) Moc se na tvé články těším! :)
    Úplně chápu to s tím tvořením. Psaní mě sice baví, ale zatím píšu jen ty články. Na nějaký souvislejší text jsem nenašla odvahu. A asi ani nikdy nenajdu, proto bych jednou ráda pomáhala druhým s vydáním jejich tvorby. :) Tak uvidíme, jestli mi to vyjde. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vítám tě ve světě blogování a přeji hodně štěstí! Moc se těším ne tvé další články!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že jsi zavítala do světa bloggerů. Také jsem na bloggeru teprve chvíli, ze začátku to byl boj, ale zvykla jsem si. Budu se těšit na tvé članky a úžasné fotky! ��

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Popular Posts